Ця вправа містить не тільки цікаву ілюстрацію, яка є джерелом інформації для задачі, а й текстове питання, оформлене у вигляді загадки. Отже, на екрані дитина бачить, що кілька лісних звірят разом назбирали плоди у один кошик. Певну кількість грибів зібрав, скажімо, їжачок, а іншу кількість – білочка. Завдання, яке постає перед дитиною полягає у тому, щоб обчислити загальну суму плодів, що опинилися у кошику. Для цього учень бачить під малюнком математичний вираз додавання, де кількість плодів кожного зі звірят подається у вигляді звичайних доданків. Коли учень введе на місце суми у цей приклад те число, яке відповідає на питання кількості плодів у кошику, то починається новий етап вправи. На новому етапі дію треба виконати ту ж саму – додати плоди, які зібрали звірята. Але як кількість ягід та грибів, так і тваринки вже інші. Якщо на порередньому етапі це були білочка та їжачок, то на новому – вже сова і ведмедик. Таке різноманіття робить вправу більш цікавою для дитини і стимулює її уяву. А це важливо для розвитку математичного мислення.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.