Це завдання є тренажером, який допомагає дитині краще опанувати тему визначення кількості предметів. Числа є конкретними величинами, які мають досить чітке втілення – цифри. Але для пояснення кількості іноді використовуються й більш приблизні одиниці виміру, наприклад, «пара», «кілька» тощо. На екрані учень бачить дві групи предметів. Він перераховує, скільки обʼєктів у кожній з них, після чого має вибрати групу, кількість предметів у котрій відповідає першій частині завдання. Наприклад, вибрати ту групу, де є пара предметів. Але на цьому виконання завдання не закінчується. Далі під зображенням учень бачить вже цифри. Наступна частина вправи полягає у тому, щоб підрахувати кількість об’єктів в обох групах. Таким чином, учень спочатку вибирає необхідний предметний ряд, а вже потім визначає загальну кількість об’єктів в обох групах. Після того, як дитина зробить свій вибір, починається наступний етап завдання, у процесі якого на екрані зʼявляються нові умови (інші групи та інші цифри), але механіка виконання залишається такою ж, як і була.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.