Вправи, які присвячені розвитку вміння орієнтуватись у просторі, є дуже важливими для дитини. Хоча у школі цьому приділяється мало уваги, саме такі знання бувають дійсно корисні у повсякденному використанні. Зокрема завдяки даній вправі дитина вчиться визначати місцезнаходження предметів. На екрані дитина бачить багатоскладовий повноцінний малюнок, що містить велику кількість різноманітних елементів. Наприклад, може зображуватися галявина з невеликим озером. Над нею літає птах, у воді плаває риба, на березі рибалка намагається ту рибку впіймати. До малюнка додається завдання, у якому вказано, яку саме істоту треба вказати: ту що на берези, в небі або ж у воді. Дитина аналізує картинку, визначається з місцем знаходження кожної істоти і робить свій вибір. Коли дитина обирає, яка з істот зображена на вказаному у завданні місці, то проходить далі, на наступний рівень вправи, де бачить перед собою вже інший малюнок, нових тваринок та інше завдання. Навіть якщо дитина щось наплутає, то все рівно пройде до наступного етапу вправи. Важливо, що яскраве оформлення, якісне зображення та деталізація персонажів є цікавими дитині.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).
Учень/учениця: переміщує об’єкти в заданих напрямках: справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу вгору; вживає у мовленні відповідні терміни.