Після того, як дитина навчиться відрізняти обʼємні фігури від двовимірних, наступний крок на шляху до освоєння цієї теми – вивчення назв цих фігур. На екрані дитина бачить казкового персонажа, який презентує їй ту чи іншу геометричну фігуру, завжди обʼємну. Дитина аналізує зображення і співвідносить його з тими назвами, про які вже знає. Під малюнком міститься кілька варіантів. Здебільшого всі вони, окрім правильного, називають вже відомі дитині двовимірні фігури. Тож вибір досить легкий, навіть якщо справжню назву обʼємної фігури дитина не знає, треба просто вказати на єдину незнайому назву, яка точно не належить фігурі двовимірній. Коли учень обирає той варіант, який вважає правильним, то переходить на наступний етап вправи, де бачить перед собою вже інші варіанти і, звісно, нову фігуру. А наявність казкового персонажа є елементом сюжету, який дозволяє відчути себе гравцем, учасником взаємодії зі справжнім героєм казки. Це підсилює і цікавість до вправи, і допомагає краще запамʼятати нові назви. І навіть якщо учень помилиться з відповіддю, він все одно перейде на наступний етап завдання.
Учень/учениця: розрізняє геометричні фігури – куб, кулю, піраміду, конус, циліндр.