Робота з обʼємними фігурами вважається в геометрії досить складною темою. Попри це саме з тривимірними обʼєктами дитина зустрічається кожного дня. Фактично, людина живе у тривимірному світі, де четвертим умовним виміром є час. А двовимірні обʼєкти зазвичай залишаються тільки на сторінках і екранах. Тож для кращого розуміння обʼємних геометричних фігур дитині буде корисно навчитись знаходити їх у звичних буденних предметах. Саме цьому і присвячено дану вправу. На екрані перед собою дитина бачить тривимірну фігуру. А під нею є кілька повсякденних речей, наприклад, іграшки, посуд, телевізор тощо. Серед цих предметів дитина має знайти той, що за формою подібний до геометричної фігури. Коли учень це робить, то переходить на наступний етап вправи, де змінюється як фігура-зразок, так і варіанти відповіді. Оскільки всі ілюстрації виконані у цікавому стилі, є приємними та яскравими, а різноманіття фігур дозволяє підбирати на кожному рівні зовсім різні варіанти, дитині буде дуже цікаво проходити цю вправу, яка розвиватиме просторове і математичне мислення учня.
Учень/учениця: розрізняє геометричні фігури – куб, кулю, піраміду, конус, циліндр.