Після того, як дитина ознайомиться з форматом звичайного дробу та зможе самостійно відрізнити чисельник від знаменника, варто зробити акцент на тому, що у темі дробів значить «одне ціле». Як відомо, коли йде мова про дроби, одним цілим називається випадок, коли чисельник співпадає зі знаменником, тобто кількість потрібних частин цілого співпадає з кількістю взагалі всіх частин, на які було розділено одиницю. Отже, цей урок і має засвоїти дитина у ході виконання даної вправи. Для цього учень бачить перед собою певний предмет, скажімо, розріз яблука. Він розділений на чотири рівні частини, причому всі вони є виділеними. Під малюнком учень бачить варіанти дробів, де є один той, що відповідає малюнку. Це дріб, в якому чисельник і знаменник виражені однією цифрою, що співпадає з кількістю частинок фрукту. Учень має обрати саме цей варіант. Коли дитина це робить, то переходить на наступний етап вправи, де треба виконати аналогічну дію, але предмет вже буде іншим, як і варіанти відповіді.
Учень/учениця: вміє ділити коло і прямокутник на дві або чотири рівні частини; описує частини, використовуючи слова "половина", "чверть", "четверта частина"; описує ціле як дві або чотири частини; розуміє, що ціле, розділене на більшу кількість рівних частин, створює менші частини.