Зазвичай дитина бачить наступний формат вправи, що присвячена темі порівняння: є два числа чи два математичні вирази, а між ними є порожнє поле, куди треба ввести правильний знак. Але у ході виконання цієї вправи дитина має зробити зворотну дію. На екрані є математичний знак, а по обидві боки від нього – два порожніх поля. Дитина бачить під виразом два числа. Їх треба розташувати у цих полях так, щоб утворилась правильна математична рівність. Коли дитина це робить, то переходить далі, на наступний етап вправи. Навіть у випадку помилки учень продовжує виконання завдання, просто правильна відповідь зʼявляється перед учнем на екрані. Таким чином дитина може вчитись на своїх помилках, перетворюючи їх з поразки на досвід. На наступному етапі теж будуть ті ж умови виконання вправи, а от числа вже будуть нові, так само, як і знак, на який слід орієнтуватись при переміщенні цифр.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 100.
Учень/учениця: порівнює двоцифрові числа на основі їх значень десятків та одиниць, записуючи результати порівняння символами >, = і <.