Ця вправа, що входить до комплексу завдань, які присвячені темі порівняння чисел, подібна до попередньої. Тут також треба між двома математичними виразами поставити той чи інший знак: «більше», «менше» чи «дорівнює». Але цього разу учень має зробити це сам. Для цього перед собою дитина бачить два математичні вирази з різними компонентами, наприклад, дві дії додавання. Над ними є всі три типи знаків, що виражають різні відносини між числами. Дитина має підрахувати результат цих математичних дій, після чого самостійно обрати правильний знак і вставити його у приклад. Коли учень це робить, то переходить на наступний етап вправи, де на нього будуть чекати вже інші числа. Важливо, що навіть у випадку помилкової відповіді дитина все одно продовжить рух між рівнями завдання, просто правильний варіант з’явиться на екрані, і учень зможе йти далі. Вправа є корисною для розвитку математичного мислення дитини.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності; читає і записує числові рівності, числові нерівності.
Учень/учениця: порівнює двоцифрові числа на основі їх значень десятків та одиниць, записуючи результати порівняння символами >, = і <.