Вміння орієнтуватись у навколишньому світі нерозривно повʼязане зі здатністю співвідносити розміри обʼєктів. Але розмір як поняття є багатоскладовим. У ході виконання цієї вправи дитина вчитиметься порівнювати висоту різних звірів. На екрані перед дитиною постає зображення фруктового саду, де знаходиться кілька звірят. Це можуть бути бегемотики, леви, лисички, білочки – різноманіття образів робить цю вправу цікавою і не такою простою, як може здатись на перший погляд. Завдання полягає у тому, щоб з-поміж звірят знайти або найнижчого, або найвищого – в залежності від того, яке саме питання ставиться у вправі. Коли дитина обирає звірятко, яке, як думає учень, підходить під питання, то переходить на наступний етап, де на тлі того ж саду бачить вже інших тваринок. Важливо, що біля одного з дерев саду є драбина, яка не міняє свого положення не залежно від рівня. Вона є мірилом для звірів. Але складність вправи полягає у тому, що тваринки мають різну форму. Наприклад, лев може бути нижчий за бегемотика, але грива робить його більш обʼємним. Тож учень має звертати увагу суто на висоту, щоб відповісти правильно.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) тощо; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.
Учень/учениця: порівнює довжини відрізків або смужок паперу «на око», накладанням або за допомогою різних мірок; знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр), їх скорочене позначення та співвідношення між ними; розуміє, які одиниці вимірювання довжини доцільно використовувати в конкретному випадку; вимірює довжину предметів або відрізків; записує результати вимірювання із використанням різних одиниць (см, дм, м); будує відрізок заданої довжини.
Учень/учениця: вимірює, порівнює довжину двох предметів, використовуючи третій предмет.