Коли математичний вираз містить двоцифрові елементи, рішення прикладу можна представити кількома різними способами. У ході виконання цього завдання дитина вчиться розуміти, як саме можна по-різному виконувати дію додавання чисел у межах першої сотні. На екрані зображено персонажа, якому треба допомогти вирішити математичний приклад, що містить додавання. Обидва доданки є двоцифровими числами. Поряд з цим персонажем у спеціально відведеному полі міститься набір прикладів, де доданками виступають складові цих двоцифрових чисел – окремо десятки, окремо одиниці. Таким чином, аби знайти суму, учень має виконати порозрядне додавання. Наприклад, якщо треба додати «34» і «67», то спочатку учень додає «30» і «60», а потім – «4» і «7». Знайшовши результат цієї дії, дитина вже виконує додавання двох сум: «90» і «11». Те, що вийде у результаті, є фінальною сумою цих двох чисел. Важливо, що завдяки цій вправі дитина розуміє, що «34» та «67» дають таку ж суму, як «90» і «11». Коли учень виконує вправу, то переходить на наступний етап завдання, де бачить, як інший персонаж має вже новий приклад з двоцифровими додатками.
Учень/учениця: розуміє, що одна і та ж цифра у записі двоцифрового числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає кількість десятків і кількість одиниць у двоцифровому числі; записує двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків; розрізняє одноцифрові і двоцифрові числа.
Учень/учениця: розуміє, що дві цифри у двоцифровому числі представляють кількість десятків і одиниць. Число 10 можна розглядати як десять одиниць, які разом називаються "десять".
Учень/учениця: розуміє, що дві цифри у двоцифровому числі представляють кількість десятків і одиниць.
Учень/учениця: розуміє, що дві цифри у двоцифровому числі представляють кількість десятків і одиниць. Числа 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90 — це один, два, три, чотири, п'ять, шість, сім, вісім, чи дев'ять десятків (і 0 одиниць).
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.