Наступний етап на шляху до оволодіння темою послідовностей – робота з числами. Всі числа мають своє місце на умовній числовій прямій. Вона є безкінечною, але кожне число має своє місце на ній, адже відомі як його попередник,так і те число, що буде наступним після нього. Отже, якщо взяти з цієї прямої певне число, потім, пропустивши кілька чисел, взяти ще одне, а потім, знову пропустивши ту ж кількість чисел що й минулого разу, знову взяти число, то вийде числова послідовність. Її і має продовжити дитина, виконуючи це завдання. На екрані учень бачить перед собою числовий ряд, де між всіма відомими його елементами є чітка кількість пропущених чисел. Наприклад, послідовність «6», «8» і «10», де між ними завжди стоять два числа. Отже, щоб продовжити цей ряд, необхідно до останнього числа додати двійку. Учень має ввести елементи послідовності у спеціальні порожні клітинки. Коли дитина починає розуміти спосіб побудови числової послідовності, доповнювати її в обидві сторони стає достатньо просто. І коли вона це робить, то переходить на наступний етап, де бачить вже інші числа та інші правила формування послідовності, але механіка виконання завдання залишається такою ж, як і на попередньому етапі.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) тощо; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.