Здебільшого у школі учні вивчають нерівності, що мають цифрову форму вираження. Тобто є дві цифри або ж два математичні вирази, між якими є спеціальні знаки: «більше» або «менше». Але разом з тим дитина має розуміти, що числа тут просто є способом передачі кількості предметів. На екрані дитина бачить перед собою два предметних ряди, в кожному з яких є певна кількість обʼєктів. Між ними знаходиться той чи інший математичний знак, а над ними – цифровий варіант цього виразу. Але при цьому кількість обʼєктів в групах не співпадає з тією, що подається у цифровому прикладі зверху. Завдання, що ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб додати до тої чи іншої групи предметів таку кількість цих обʼєктів, щоб в результаті їхня кількість співпадала з тією, що вказана цифрами. А разом з цим відновиться і правильність того чи іншого знаку, що вказаний між ними. Коли дитина виконує це, то переходить на наступний етап завдання, де бачить перед собою вже інші предмети у групах та новий цифровий приклад нерівності.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності; читає і записує числові рівності, числові нерівності.
Учень/учениця: порівнює двоцифрові числа на основі їх значень десятків та одиниць, записуючи результати порівняння символами >, = і <.