Послідовність чисел є важливим елементом математичної науки, адже саме вивчаючи послідовність, дитина розуміє, у якому порядку знаходяться числа, яке більше, а яке – менше з них. А виконання тої чи іншої математичної дії є вже наступним кроком до оволодіння цією наукою. У ході виконання даної вправи дитина має використати свої знання з обох цих розділів. Учень бачить перед собою невеликий відрізок числової прямої, тобто кілька чисел, що знаходяться у природньому порядку, від меншого до більшого. Це можуть бути будь-які числа у межах першої сотні. Вони зображені на тих чи інших квітках – різних на кожному етапі. Але послідовність є неповною. У ній пропущено той чи інший елемент, який може бути як на початку, так і в середині або кінці – це теж залежить від етапу завдання. Коли дитина вираховує, якої цифри бракує, вона має поставити її на правильне місце. Але це ще не все. Коли учень це робить, він має порахувати загальну суму всіх чисел, що бачить на екрані, і ввести отриманий результат у порожнє поле. Коли дитина це робить, то переходить на наступний етап, для цього не обовʼязково давати правильну відповідь, адже й у випадку помилки дитина все рівно проходить далі у вправі.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: вирішує арифметичні завдання, які вимагають додавання трьох цілих чисел, сума яких менше або дорівнює 20, наприклад, з використанням об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням символу для невідомого числа, щоб знайти рішення.