Цифри є графічним втіленням кількості тих чи інших предметів. Про це дитина вже знає, але чим ліпше вона це зрозуміє, тим легше буде даватись математика в майбутньому. Учень бачить на екрані числовий вираз, більша частина елементів якого пропущені. Бракує цифр, тоді як математичні знаки (плюс, дорівнює) наявні у якості схеми. Також є одна цифра, яка підказує дитині, що саме треба робити. Над математичним виразом знаходяться обʼєкти, кількість яких співвідноситься з цифрами. Тобто над тією цифрою, яка є у виразі, відповідна кількість предметів. А от інші предмети знаходяться над порожніми ланками виразу, вказуючи, якими цифрами їх треба заповнити. Це і робить учень. Після цього дитина переходить на наступний етап вправи, де бачить вже зовсім нові предмети. Оскільки на кожному рівні завдання на екрані нові малюнки, дитині цікаво виконувати цю вправу. Важливо, що навіть у випадку хибної відповіді дитина все одно переходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: знаходить невідомі компоненти арифметичних дій додавання і віднімання – доданок, зменшуване, від’ємник.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.