Порівняння чисел є не тільки самостійною математичною дією, а й складником цілої низки операцій, які дитина має виконати у ході опрацювання цієї вправи. Учень бачить на екрані два предметних ряди, між якими є три клітинки: дві зі знаком питання і одна порожня. Учень підраховує, скільки обʼєктів містить кожна група, після чого вводить відповідну цифру у найближчу до цієї групи клітинку. Поруч знаходяться три знаки, що виражають відносини між числами: знаки «більше» і «менше», а також «дорівнює». Коли учень зуміє правильно порахувати і вписати цифри у клітинки з питальним знаком, залишається тільки перетягнути правильний математичний знак у порожнє поле між ними для формування математичної рівності. Коли дитина це робить, то переходить на наступний етап вправи, де будуть нові групи предметів, при чому у іншій кількості з обох боків екрану. Головна користь від цієї вправи полягає у розвитку самостійності. Дитина сама переводить кількість елементів у цифровий вигляд і самостійно встановлює, які між двома цифрами відносини. Важливо, щоб учень усвідомлював, що цифри – це ніби представники кількості предметів кожної групи. Це дасть додатковий поштовх для розвитку математичного мислення учня.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: порівнює двоцифрові числа на основі їх значень десятків та одиниць, записуючи результати порівняння символами >, = і <.