Навичка лічби – та база, яка відкриває двері до повноцінного вивчення математики. Саме порядок чисел є основою для цієї науки, адже всі математичні дії так чи інакше базуються на тому, що числа, які означають кількість предметів, мають чіткий порядок. Ця вправа тренує вміння дитини знаходити число, що стоїть перед певною цифрою. На екрані учень бачить предметний ряд, де під кожним його елементом міститься цифра, що передає порядок при лічбі. Над малюнком є завдання, у якому вказано, перед яким предметом знаходиться той обʼєкт, який треба виділити. Дитина знаходить той обʼєкт, що вказано у завданні, і після цього – той, який знаходиться перед ним, і виділяє його. Після цього учень переходить до наступного етапу вправи, де бачить вже інший предметний ряд. При цьому важливо, що виконання вправи продовжується навіть у випадку помилкової відповіді. Це завдання розвиває вміння дитини орієнтуватися у числовій послідовності. А зберігати інтерес до виконання завдання допомагає сюжетний компонент, адже всі малюнки мають певну ідею: треба знайти і «спіймати» серед купи паперових літачків один потрібний.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.