Поступово лічба з простого знання порядку чисел перетворюється на знання цілісної картини числової прямої. Це значить, що дитина, яка вміє рахувати, знає не тільки послідовність цифр, а й всіх їхніх “сусідів” в обох напрямках в межах певної кількості. Ця вправа тренує вміння дитини працювати з цифрами: знаходити наступні після вказаних у завданні. На екрані дитина бачить числову пряму, де цифри зображені на однакових обʼєктах різного кольору. У завданні вказано число, а дитині треба виділити наступне після нього. Коли вона це робить, то переходить до наступного етапу, де бачить вже інший відрізок числової прямої – але в межах першої сотні – та нову цифру-орієнтир. Таким чином, якщо у попередній вправі треба було знайти число, яке передує вказаному, то тепер – наступне. Завдяки виконанню цього завдання дитина вчиться краще орієнтуватися на числовій прямій. Не останню роль грає і те, що вправа має певний простий сюжет: є персонаж, якому треба допомогти знайти потрібний обʼєкт - листочок, квітку чи прапорець.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.