Лічба – це основа математики. Вміння рахувати предмети є базовим, на ньому, як на фундаменті, будується сприйняття людиною всіх арифметичних величин. Складніше за все дитині сприйняти та запамʼятати перші десять чисел (адже всі вони зображуються своєю унікальною цифрою) і правило підрахунку, коли йде мова про двозначні числа. Після того, як дитина це засвоїть, лічба стане чимось досить легким. Ця вправа є тренуванням вміння дитини лічити до ста. На екрані учень бачить предмети, що розділені по групах. Таким чином їх набагато легше рахувати. Завдання просте: підрахувати кількість елементів, зображених на екрані та ввести цифру, що відповідає цій кількості у віконце під зображенням. Таким чином, хоча рахувати дитина має обʼєкти, робота з цифрами все рівно відбувається. Коли учень вводить відповідь, то переходить до наступного рівня завдання, де бачить на екрані вже інші обʼєкти у іншій кількості. Важливо, що завдяки зміні предметів для підрахунку цікавість учня до завдання не згасає.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.
Учень/учениця: розуміє, що дві цифри у двоцифровому числі представляють кількість десятків і одиниць.