Ця вправа має на меті покращити навички дитини, які стосуються її вміння лічити предмети певного виду. На екрані учень бачить предметний ряд, який є неоднорідним: у ньому є обʼєкти, які відрізняються одне від одного. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб порахувати тільки певні обʼєкти. У завданні, яке міститься над малюнком, вказано, які саме предмети треба полічити. Всі інші учень має ігнорувати і не звертати на них увагу під час підрахунку. Далі, коли дитина визначить кількість тих чи інших обʼєктів, необхідно у спеціальне поле, що знаходиться під зображенням, ввести цифру, яка і передає цю кількість. Після цього дитина переходить на наступний етап вправи. Важливо, що учень продовжує виконання завдання навіть у випадку помилкової відповіді. Правильний варіант просто зʼявиться на екрані, і дитина зможе продовжувати виконання завдання. Наступний етап за механікою виконання нічим не відрізняється від попереднього, але рахувати вже треба інші предмети. Змінюється також і їхня кількість, а разом з нею – і число тих обʼєктів, увагу на які звертати не треба.
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.