У цій вправі на екрані дитина бачить предметний ряд, який містить у собі обʼєкти двох видів. Їхні розбіжності незначні – це може бути колір, форма або розмір – але достатньо помітні, щоб учень міг усвідомити наявність двох підгруп у цьому ряді. Над малюнком міститься питання: скільки залишиться предметів, якщо ту чи іншу групу видалити. Дитина має підрахувати кількість тільки тих обʼєктів, які вказані у завданні, не зважаючи на іншу групу. Те число, яке буде в результаті, і є відповіддю на питання до цього етапу вправи. Його треба вибрати серед варіантів, які містяться під зображенням. Після цього дитина переходить до наступного рівня вправи, де бачить вже інші предмети, які теж розподілені на дві підгрупи, але, звісно, теж у різній кількості. Виконання даної вправи сприяє розвитку уваги дитини.
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.