Числа можна використовувати для різних цілей. Зокрема можна використовувати їх як критерії для пошуку. Здебільшого будь-яка математична рівність і є такою дією, адже в її результаті треба знайти певне число. Але іноді сам результат прикладу можна використовувати як критерій для пошуку, як це робиться у даній вправі. На малюнку зображено багато елементів, і на кожному з них учень бачить математичний приклад. При цьому в завданні вказано, що результатом потрібних виразів має бути конкретна цифра. Отже, дитина виконує приклади додавання, які бачить на екрані, і знаходить серед них ті, результатом яких і є вказана у завданні цифра. Після того, як учень виділить всі потрібні вирази, починається наступний етап завдання, де у новому візуальному оформленні учень бачить вже інші приклади та нову цифру-критерій для пошуку потрібних. Навіть якщо дитина заплутається і не зможе без помилок пройти той чи інший етап, завдання на помилці не припиняється. Натомість правильний варіант виділяється на екрані, а дитина проходить далі.
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа. Наприклад, якщо відомо що 8 + 3 = 11, то 3 + 8 = 11 також відомо (переставний закон додавання). Щоб скласти 2 + 6 + 4, два числа можуть бути складені таким чином 2 + 6 + 4 = 2 + 10 = 12 (асоціативна властивість додавання).
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.