Вміння сортувати обʼєкти є дуже важливим не тільки для розвитку диференційного мислення та вміння сприймати елементи цілого, а й для використання у повсякденному житті. Саме це вміння і тренує дитина у ході виконання цієї вправи. На екрані учень бачить числовий ряд. Числа там розташовані у хаотичному порядку, окрім того вони не стоять поряд на числовій прямій. Але завдання, яке ставиться перед дитиною, не полягає у відтворенні правильного порядку. Замість цього у завданні до конкретного етапу вказане число. І учень має відсортувати числовий ряд так, щоб у ньому залишились тільки ті числа, які більші або ж менші за вказане число. В залежності від етапу вправи міняється і завдання, і число-орієнтир, і елементи числового ряду. Таким чином учень вчиться сортувати числа, працюючи з ними у новому для себе форматі. І коли дитина відсортовує все вірно, то переходить на наступний етап вправи, де бачить перед собою вже інші числа. Важливо, що навіть у випадку помилкової відповіді дитина все рівно проходить далі. Постійна зміна чисел, їхнє хаотичне розташування та часткова змінна завдання на кожному етапі робить вправу цікавою для дитини.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 100.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.