У тренуванні будь-якого вміння дуже важливим є поступове зростання навантаження. У ході виконання цієї вправи дитина зіштовхнеться вже з відомим їй форматом завдання, яке присвячено сортуванню. Йде мова про сортування чисел, але цього разу їхнє різноманіття значно зросло, адже тепер дитині треба працювати з числами до 120. На екрані перед учнем міститься ряд чисел. Вони розташовані у хаотичному порядку, також там відсутні сусідні по числовій прямій числа. У завданні дитині дається число, яке є орієнтиром при сортуванні. В залежності від етапу треба відмежувати всі числа, які є більшими або ж меншими за неї. Коли дитина це робить, то як раз таким чином на наступний етап і проходить. Окрім, власне, зміни типу вправи на новому рівні дитину чекатимуть і нові числа. Важливо те, що у ході виконання цього завдання учню доведеться по-новому працювати з числами, сприймаючи їх як елементи однієї системи. Це розвиває диференційне мислення дитини.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 100.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.