Знання послідовності чисел є дуже важливим, і тому тренується багатьма різними способами. Ця вправа являє собою один із них. На екрані дитина бачить кілька полів. Частина з них заповнені цифрами, тоді як інші – порожні. Задача, яка ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб заповнити порожні поля, але тільки тими цифрами, які там мають бути згідно з порядком чисел при лічбі. Ті цифри, які вже є, представлені у якості своєрідних орієнтирів. Дитина визначає, яке число є наступним, коли бачить те, яке йому передує. Заповнити порожні поля учень має самостійно, вводячи туди цифри. Таким чином краще запамʼятовується розташування цифр на числовій прямій. Коли учень виконає необхідні операції з цифрами, починається наступний етап завдання, на якому зʼявляться вже інші числа, а крім того, чисті та заповнені поля будуть вже в іншій послідовності. На наступний рівень дитина переходить навіть у випадку неправильної відповіді. Хоча під час виконання цієї вправи дитина працює лише з цифрами, саме їхнє зображення має привабливий вигляд завдяки яскравим кольорам та округлим формам.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: вміє лічити від 1 до 10 в прямому та зворотному порядку; відтворює послідовність числа у заданих межах у прямому і зворотному порядку; називає попереднє і наступне число до даного; встановлює відповідність між числом та кількістю елементів в групі; встановлює відповідність кількості елементів в групі певному числу.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.