Найвідомішою таблицею, яка передає відносини між цифрами при виконання тої чи іншої дії є таблиця множення. Але вона не є єдиною. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з таблицею додавання. Є вертикальні стовпчики та горизонтальні рядки з цифрами від одиниці і до (у випадку цієї вправи) десяти. Коли дитина хоче дізнатись суму двох чисел, треба просто від першого доданка «дійти» до другого по цій таблиці. Там, де вертикалі і горизонталі, на яких знаходяться потрібні доданки, сходяться, і міститься сума. Наприклад, учень хоче дізнатись суму четвірки і пʼятірки. Для цього він має взяти перший доданок з вертикального ряду, а другий – з горизонтального. Там де їхні ряди перетинаються, є цифра «девʼять», яка і є відповіддю на питання про суму цих чисел. Отже, дитина аналізує таблицю, яку бачить перед собою, і помічає, що вона не є повною: деякі клітинки пропущені. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб доповнити таблицю, користуючись тими знаннями з математики, які дитина вже має. Коли дитина це робить, то проходить далі, на наступний етап завдання, де бачить аналогічну таблицю, але там вже інші клітинки будуть порожніми.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа. Наприклад, якщо відомо що 8 + 3 = 11, то 3 + 8 = 11 також відомо (переставний закон додавання). Щоб скласти 2 + 6 + 4, два числа можуть бути складені таким чином 2 + 6 + 4 = 2 + 10 = 12 (асоціативна властивість додавання).