Цифрові годинники, які називаються також електронними, здавалося б, мають бути легшими для сприйняття дитиною, ніж аналогові, адже вони апелюють звичайними цифрами, точно вказуючи на час. Проте і у розумінні них є свої тонкощі. Справа в тому, що у побуті ми рідко вживаємо вирази на кшталт «девʼятнадцята година, десять хвилин» для того, щоб повідомити про час. Девʼятнадцята година доби – це лише сьома вечора. У ході виконання цієї вправи учень має навчитись співвідносити показники годинника з тим, як люди зазвичай називають час. Для цього на екрані міститься зображення цього пристрою, в якому є не всі цифри, а лише частина. Під малюнком є кілька цифр, які дитина має встановити на свої місця згідно із завданням, у якому чітко і конкретно вказано про те, яка зараз година. Наприклад, якщо на екрані годинника «7:3», а вказати треба «пів на шосту вечора», то перед сімкою треба поставити одиницю, бо п'ята година вечора – це сімнадцята година; а після трійки – нуль, щоб разом вони утворили цифру «30», яка і є половиною години.
Учень/учениця: знає назви днів тижня та їх послідовність; знає, що доба, тиждень, година – одиниці вимірювання часу; визначає час за годинником з точністю до годин, записує його результати; використовує у записах скорочене позначення одиниць вимірювання часу (год); використовує знання про вивчені величини при розв'язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: визначає час за аналоговим і цифровим годинником з точністю до годин та 30 хвилин.