Графік – один із способів подання інформації. Є багато видів діаграм та графіків, зокрема стовпчасті, яким присвячена дана вправа. Особливість їх у тому, що вони дозволяють порівнювати дані про різні одиниці виміру, предмети, величини тощо. Причому порівнювати можна наочно, адже висота стовпчика показує і виражає кількість предметів. Цим діаграми певною мірою зручніші навіть за цифри, для правильного розуміння котрих необхідно знання порядку при лічбі. Але для того, щоб розуміти діаграми, треба навчитись зчитувати інформацію, яка в них подається, та правильно її тлумачити. Ця вправа тренує саме ці вміння. На екрані дитина бачить стовпчасту діаграму. Кожний стовпчик виражає кількість предметів, які зображуються під ними. Висота стовпчика вказує на те, яких з цих обʼєктів більше, а яких менше у порівнянні одне з одним. Також є вертикаль з умовними позначками для кращого розуміння даних. Учень аналізує зображення і вибирає той предмет, якого згідно з показниками діаграми більше, або менше – в залежності від питання до етапу вправи. Після цього учень проходить до наступного рівня, де бачить аналогічну діаграму, тільки для нових предметів у іншій кількості.
Учень/учениця: порівнює довжини відрізків або смужок паперу «на око», накладанням або за допомогою різних мірок; знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр), їх скорочене позначення та співвідношення між ними; розуміє, які одиниці вимірювання довжини доцільно використовувати в конкретному випадку; вимірює довжину предметів або відрізків; записує результати вимірювання із використанням різних одиниць (см, дм, м); будує відрізок заданої довжини.
Учень/учениця: знає, розуміє та порівнює дані, представлені до трьох категорій; формулює питаня та відповіді з приводу загальної кількості даних; скільки в кожній категорії, на скільки більше або менше в одній категорії, ніж в інший.