Віднімання – ще один базовий математичний процес, який є протилежним до додавання і характеризується зменшенням початкової кількості предметів. Коли дитина опановує основи віднімання, вона робить фінальний крок на шляху до базового вивчення математики. Саме тренуванню цього вміння й присвячена ця вправа. На екрані дитина бачить фрукти. Над малюнком міститься завдання, у якому вказано, що саме треба зробити: порахувати кількість фруктів. А під малюнком вказано, яку частину треба відняти від цієї кількості. Результат, тобто різницю, треба ввести у цифровому вигляді у спеціальне порожнє поле. Після цього учень переходить на наступний етап завдання, на якому бачить перед собою вже інше число фруктів, а також вказано інший відʼємник. Таким чином досягається певне різноманіття. Також увагу дитини привертає наявність на екрані сюжетного персонажа – веселого хлопчика або дівчинки. Хоча оформлення вправи залишається досить простим, стиль малюнка залишається приємним, що додає завданню цікавості.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.
Учень/учениця: розуміє співвідношення лічби з додаванням і відніманням (наприклад, шляхом лічби по 2 через додавання 2).