Цифри є важливими для успішного рішення будь-якої математичної задачі, але під час перших кроків з вивчення математичної науки корисним є наочний приклад того, як цифри взаємодіють з предметами, виражаючи їхню кількість. Цьому, так само як і тренуванню навичок з віднімання, присвячена ця вправа. На екрані дитина бачить перед собою математичний приклад, де є всі арифметичні знаки, але зменшуване і відʼємник представлені не цифрами, а у вигляді сукупностей предметів. Завдання учня полягає у тому, щоб знайти різницю, тобто результат дії. У вигляді цифри її треба ввести у спеціальне поле, яке знаходиться після знаку «дорівнює». Щоб впоратися із завданням, треба порахувати кількість предметів у першій групі і відняти від неї число обʼєктів у другій, тож механіка виконання вправи досить легка. Але саме завдяки їй дитина краще розуміє звʼязок між цифрою – графічним символом, який виражає кількість предметів – і самими предметами, які підлягають підрахунку. Коли учень вводить цифру на місце різниці, починається новий етап, на якому будуть вже інші обʼєкти у іншій кількості.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.
Учень/учениця: розуміє співвідношення лічби з додаванням і відніманням (наприклад, шляхом лічби по 2 через додавання 2).