«Нуль» є особливою цифрою, яка, на відміну від інших, виражає і показує на письмі не число, а відсутність числа. Ця цифра є наймолодшою, адже її вигадали купці у Середньовіччі, щоб зручніше рахувати свої втрати чи зиски. Але «нуль» став важливою частиною числової прямої, величиною, від якої починається рух чисел. Тож і вміти працювати з нулем треба. Ця вправа присвячена роботі з нулем при відніманні. На екрані перед учнем знаходиться приклад, який має вигляд типової вправи з віднімання: зменшуване, відʼємник, знак «мінус» між ними і знак рівності після. Правильний варіант для різниці треба вибрати серед кількох чисел, що вказані під прикладом, що звично для цього комплексу завдань. Важливо, що вирішуючи цю вправу, дитина має зрозуміти роль нуля – віднімання цієї цифри ніяк не позначається на зменшуваному. Отже ця цифра є еквівалентом порожнечі для математики. Оскільки дитина досить швидко запамʼятає цей нюанс роботи з нулем, вправа виконується швидко і без проблем.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.