Наступна група тренажерів присвячена відшліфовуванню вміння дитини віднімати від будь-яких чисел конкретні відʼємники. У цьому випадку мова йде про одиницю. Віднімання цього числа вважається найбільш простим, адже для того, щоб дати правильну відповідь, учню треба тільки згадати, яке число є попереднім для зменшуваного на числовій прямій. На екрані дитина бачить стандартний математичний приклад, у якому є зменшуване і відʼємник. Задача, яка ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти різницю, вибравши її з-поміж кількох варіантів, що знаходяться під прикладом та перенести на своє місце після знаку дорівнює. Коли учень це робить, то переходить на наступний етап завдання, де зʼявляється вже новий приклад та інші варіанти відповіді для нього, на кожному етапі відʼємником є одиниця. Хоча механіка виконання завдання не змінюється, і вправа не має ані сюжету, ані додаткових персонажів, стиль візуального зображення цифр є досить яскравим і різноманітним, щоб посилити цікавість дитини до виконання завдання. На наступний етап учень переходить навіть у випадку, якщо дасть неправильну відповідь, тож дитина має можливість вчитись на власних помилках.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.