«Десятка» – це перше двозначне число, яке вивчає дитина. На екрані учень бачить перед собою математичний приклад з відніманням. Мета проста: знайти різницю, тобто результат дії. Але при цьому «десятка» в залежності від етапу вправи може бути як на місці зменшуваного, так і на місці відʼємника. Коли учень обчислює результат віднімання, то він має самостійно ввести цифру, яку вважає правильною відповіддю, у спеціальне поле, яке знаходиться після знаку «дорівнює». На новому етапі учень виконує аналогічну дію віднімання. Важливо, що рух між рівнями завдання здійснюється навіть у випадку помилкової відповіді.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.