У ході виконання цього завдання учню на кожному етапі треба виконувати віднімання з двійкою. На екрані перед учнем стандартний математичний приклад, де у якості відʼємника цифра «два». Задача, як і в школі, полягає у тому, щоб знайти різницю, тобто результат дії. Зробити це дитина має, вибравши серед варіантів, що вказані під прикладом, єдиний вірний. Після чого учень переходить на наступний рівень вправи, де змінюються зменшуване і, звісно, варіанти відповіді. Одноманітна механіка має на меті якнайкраще закарбувати в памʼяті дитини конкретні випадки з відніманням двійки, щоб у майбутньому цей процес був легким і швидким. При цьому віднімання даного числа залишається досить простим, але разом з тим ця вправа є важливим кроком на шляху до покращення вміння дитини віднімати числа. При відсутності додаткових ускладнюючих елементів (сюжету чи персонажів) ця вправа все ж може бути цікавою та приємною у виконанні, оскільки цифри мають приємне візуальне оформлення.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.