Математика, попри репутацію сухої та нецікавої науки, може стати чудовим способом реалізації творчого потенціалу дитини. Але вивчення деяких тем все ж потребує методичного підходу, повторення матеріалу та викладання у досить сухому стилі. Це цілком стосується закріплення теми віднімання чисел першої десятки. У ході виконання цього завдання дитина має тренуватися у відніманні трійки. На екрані учень бачить класичний математичний приклад, де трійка виступає у ролі відʼємника на будь-якому з етапів вправи. Також є зменшуване, яке на кожному рівні завдання зʼявлятиметься у вигляді нового числа. Мета учня: знайти різницю, тобто розв'язати приклад. Коли учень це робить, ввівши у порожнє поле правильне число, то й починається наступний етап. Важливо, що цього разу дитина не має варіантів відповіді, тож їй необхідно самостійно ввести результат.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.