Віднімання є математичною дією, у ході виконання якої початкове число (зменшуване) зменшується на стільки, скільки вказано у числі, на яке віднімають (відʼємник). Для того, щоб віднімати одиницю, двійку чи трійку, достатньо просто знати числову пряму. Але, починаючи з четвірки, віднімання стає операцією більш складною, оскільки потребує значно кращого знання порядку чисел. На екрані перед учнем зображено типовий числовий приклад віднімання. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вписати у порожнє поле зменшуване, відʼємник чи різницю, залежно від того, де ця порожня клітинка розташована. Після цього починається наступний етап вправи, де приклад вже інший. Важливо, що четвірка – вже досить велике число, щоб бути не тільки відʼємником, а й зменшуваним.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.