Цифра «пʼять» – це середина числового ряду першої десятки. Щоб працювати з цією цифрою, необхідне вже краще знання чисел, ніж раніше. Але ця вправа йде далі, виходячи за межі формату класичного прикладу на віднімання. На екрані учень бачить стандартний формат прикладу, але на своєму місці є тільки одна його частина – чи то зменшуване, чи то відʼємник, чи то різниця. Важливо, що на кожному етапі завдання неодмінно у прикладі присутня цифра «пʼять», але її розташування може змінюватись в залежності від завдання. Під прикладом є два числа. Їх треба розташувати на свої місця так, щоб це рівняння було правильним. Коли учень ставить числа там, де потрібно, починається наступний етап вправи, де на екрані зʼявляється інший приклад.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.