Цикл вправ, присвячених прикладам з відніманням чисел першої десятки, продовжується. Ця вправа тренує у дитини вміння працювати з цифрою «шість». Це число є достатньо великим, щоб в залежності від етапу завдання, грати роль як зменшуваного, так і відʼємника. На екрані перед учнем зображено типовий за формою, але незвичний за змістом математичний приклад віднімання. Справа в тому, що в залежності від етапу завдання у прикладі необхідно знайти не тільки результат дії віднімання (тобто різницю), а й інші частини прикладу: зменшуване або різницю. На кожному з етапів є цифра «шість», яка теж може виступати у будь-якій ролі. Завдання полягає у тому, щоб знайти і вписати у порожнє поле ту цифру, яку треба. Якщо необхідно знайти зменшуване, то різниця і відʼємник додаються. Якщо ж треба знайти відʼємник, то від зменшуваного треба відняти різницю. І у випадку, коли необхідно знайти, власне, різницю, треба виконати дію віднімання, віднявши від зменшуваного відʼємник. Таким чином, завдяки цій вправі дитина починає розуміти звʼязок чисел при відніманні.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.