Ця вправа продовжує комплекс завдань, які присвячені прикладам, де є віднімання. Вона присвячена роботі з цифрою «сім». Хоча зовнішній вигляд всіх прикладів, які почергово подаються на рівнях вправи, залишається незмінним: поля для зменшуваного, відʼємника і різниці зі спеціальними математичними знаками «мінус» та «дорівнює» між ними – механіка виконання завдання є досить нетиповою. На кожному з етапів тільки одне поле містить цифру, тоді як два інші – порожні. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб заповнити ці поля, перемістивши туди цифри, що вказані під прикладом для утворення правильної рівності. Але особливість конкретно цього завдання в тому, що варіантів відповіді більше, ніж порожніх клітин. Тож дитині варто бути уважнішою, щоб не тільки поставити цифру на правильне місце, а й не заплутатись і використати саме ті числа, які потрібно. Щоб виконати вправу правильно, треба експериментувати, орієнтуючись на ту цифру, яка вже є у клітинці. Коли учень ставить числа на свої місця, то переходить на наступний рівень, де змінюються і самі числа, і співвідношення порожніх і заповнених цифрами полів.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.