Цифра «вісім» знаходиться вже майже в кінці першої десятки. Тому, щоб успішно додавати й віднімати її у прикладах, дитині необхідно демонструвати неабиякі знання числової прямої та хорошу памʼять. Щоб покращити ці навички, було створено цю вправу. На екрані зображено типовий математичний приклад. «Вісімка» може бути в ньому як у ролі зменшуваного, так і на місці відʼємника, тож на деяких етапах працювати доведеться з більшими числами, ніж звикла дитина, що стимулює увагу учня. На кожному етапі треба знайти саме різницю – результат дії віднімання. Для цього треба перемістити у порожню клітинку правильний варіант, який знаходиться серед інших цифр під прикладом. Переміщення цифри переводить учня на наступний рівень, навіть якщо варіант той обрав невірно. В такому випадку правильний варіант зʼявиться на екрані під невірним, тож учень матиме змогу вчитись на своїх помилках. Хоча у вправі відсутні сюжетні елементи, але різноманіття цифр і можливість працювати з нулем (віднімаючи від вісімки вісімку) робить завдання досить цікавим.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.