«Дев'ятка» закриває перший десяток на числовій прямій. Це останнє число, для позначення якого на письмі існує своя унікальна цифра. Усі наступні числа є двозначними, тому девʼятка вимагає особливої уваги від учня. На екрані зображено математичний приклад, центром якого є дія віднімання. Цей приклад, як і решта у даному комплексі вправ, має типове оформлення: наявні знаки «мінус» між зменшуваним і відʼємником і знак «дорівнює», після якого вказується різниця, тобто результат віднімання. Але у цій вправі не тільки різниця, а й інші елементи можуть бути пропущені. В залежності від етапу у прикладі є тільки якась одна частина. Тоді як інші дві клітинки залишаються порожніми. Цифри для них знаходяться під прикладом. Завдання дитини — вибрати, де знаходиться місце кожної з цифр, і перемістити їх туди. Після цього учень і переходить далі, на наступний рівень, де будуть інші цифри (але обовʼязково девʼятка буде серед них) на інших місцях. Ця вправа розвиває памʼять, стимулює увагу і грає важливу роль у розвитку математичного мислення дитини. Цікавим завдання залишається завдяки зовнішньому оформленню цифр.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.