Кожного дня у школі дитина бачить приблизно однаковий типовий математичний вираз: дві цифри, між якими є той чи інший знак зміни кількості («плюс» або «мінус» в залежності від того, чи це вправа на додавання, чи на віднімання) і знак «дорівнює», після якого необхідно вставити результат цієї дії. Тренування математичних навичок краще всього виконувати саме за допомогою поданих у такому вигляді вправ, але їхня однотипність зовсім не обовʼязково стане приводом для нудьги. На екрані дитина бачить стандартний приклад на віднімання, але замість цифр у ньому – зображення різних морських жителів. Учень виконує дію віднімання, де замість цифр – малюнки, а різницю, тобто результат віднімання, має вибрати серед кількох варіантів. Причому саме варіанти різниці представлені у цифровому вигляді, тож у ході виконання вправи учню доводиться працювати як з реальними обʼєктами, які простіше рахувати, так і з цифрами як з графічним втіленням числа цих обʼєктів. Коли ж учень обирає варіант відповіді, він переходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.
Учень/учениця: розуміє співвідношення лічби з додаванням і відніманням (наприклад, шляхом лічби по 2 через додавання 2).