Цифри є основним знаряддям математики та, у певній мірі, її власною універсальною мовою. Але для кращого розуміння певних тем, особливо на початку вивчення, набагато простіше та ефективніше використовувати предмети у певній кількості. Саме цьому присвячена ця вправа. На екрані перед дитиною з'являються групи комах, розділені між собою математичними знаками, як у стандартному прикладі на віднімання: є найбільша група у ролі зменшуваного, після якої йде знак «мінус» і група у ролі відʼємника. А далі, після знаку «дорівнює», міститься порожнє поле. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб вирішити цей арифметичний приклад, але без цифр. Замість них учень має у це порожнє поле перемістити необхідну кількість комах, тобто вказати різницю. Для цього треба спочатку підрахувати число предметів у кожній з груп, після чого виконати операцію віднімання. Після цього, як у випадку правильної відповіді, так і хибної починається наступний етап вправи, де перед учнем постають вже нові персонажі, яких треба полічити.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.
Учень/учениця: розуміє співвідношення лічби з додаванням і відніманням (наприклад, шляхом лічби по 2 через додавання 2).