Коли дитина отримує певний досвід у роботі з геометричними фігурами, то поступово звикає до них, запамʼятовує і починає усвідомлювати принципи їхньої побудови, наприклад, цільність контуру чи певну симетрію. У ході виконання цієї вправи дитина буде демонструвати те, наскільки добре вона запамʼятала основні риси тих чи інших фігур. Для цього на екрані зображено неповну фігуру, від якої є тільки, наприклад, половина. Скажімо, це права половина пʼятикутника. Під цим зображенням міститься кілька лівих половинок, але всі вони належать іншим фігурам, окрім однієї – що теж належить пʼятикутнику. Отже, дитина має обрати серед варіантів ту частинку фігури, яка б доповнила малюнок зверху і зробила його цілісним, і перенести її до своєї половинки. Коли дитина робить свій вибір, то переходить на наступний етап вправи, де побачить як нову фігуру для роботи, так і інші варіанти відповіді. Незалежно від того, чи вірний варіант обере учень, виконання вправи все одно продовжиться. Просто знизу з’явиться правильний варіант, після чого дитина перейде до наступного етапу. Таким чином помилка не стане поразкою. Замість цього учень матиме змогу вчитись на власному досвіді.
Учень/учениця: зображує двовимірні форми (прямокутник, квадрат, трапеція, трикутник) або тривимірні форми (куб, правильні прямокутні призми, правильні конуси і правильні циліндри), щоб створити геометичну фігуру або нову фігуру з іншої фігури.
Учень/учениця: вміє ділити коло і прямокутник на дві або чотири рівні частини; описує частини, використовуючи слова "половина", "чверть", "четверта частина"; описує ціле як дві або чотири частини; розуміє, що ціле, розділене на більшу кількість рівних частин, створює менші частини.