Цифри мають певний порядок розташування. Важливо, що числова пряма як певна абстрактна величина може йти не тільки «вперед», а й «назад», тобто числа можуть йти не лише у порядку зростання, а й у порядку спадання. Важливим залишається тільки знання сусідніх чисел для кожного конкретного з них у цій послідовності. Це вміння і допомагає засвоїти дана вправа. На екрані дитина бачить кілька різнокольорових прапорців, де нанесено по 1 цифрі на кожному. На початку дитина бачить, що всі прапорці розташовані хаотично. Тож необхідо їх перемістити згідно із завданням, утворивши повноцінну і правильну послідовність. Для цього треба перемістити прапорці, не забуваючи, що в результаті має утворитись послідовність зростання. Не всі прапорці знаходяться не на своїх місцях, деякі розташовані правильно, що дає дитині додатковий орієнтир. Коли учень створює послідовність, то переходить до наступного етапу завдання, де бачить вже інші цифри. Навіть якщо дитина помилиться, на новий рівень вона все одно перейде, але перед тим побачить правильну відповідь.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: вміє лічити від 1 до 10 в прямому та зворотному порядку; відтворює послідовність числа у заданих межах у прямому і зворотному порядку; називає попереднє і наступне число до даного; встановлює відповідність між числом та кількістю елементів в групі; встановлює відповідність кількості елементів в групі певному числу.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.