Ця вправа продовжує комплекс завдань, що присвячені тренуванню вміння дитини вимірювати предмети навколишнього світу та орієнтуватись у просторі. Але цього разу перед учнем справжня інтерактивна гра, бо сюжетний елемент грає у цьому завданні головну роль. Дитина має допомогти гномику збудувати собі оселю. Для цього учень, як справжній будівельник, має виміряти деревʼяні балки і піднести потрібну гномові, який чекає на допомогу. На екрані зображено гнома, на задньому плані – його будинок в лісі. З іншої сторони і знаходяться балки, а під малюнком – лінійка. У завданні до етапу вказано, якої довжини має бути балка, необхідна гному. Учень переміщує її до лінійки, прикладає до нуля і вираховує довжину деревʼяного брусочка. Зрозумівши, яка балка потрібна гному, учень передає її йому. Після цього дитина проходить на наступний рівень вправи, де бачить вже інші балки, а гном трохи змінюється зовнішньо. Завдяки цій вправі дитина дійсно починає використовувати виміри у повсякденному житті, розуміючи, як визначити довжину предмету.
Учень/учениця: порівнює довжини відрізків або смужок паперу «на око», накладанням або за допомогою різних мірок; знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр), їх скорочене позначення та співвідношення між ними; розуміє, які одиниці вимірювання довжини доцільно використовувати в конкретному випадку; вимірює довжину предметів або відрізків; записує результати вимірювання із використанням різних одиниць (см, дм, м); будує відрізок заданої довжини.
Учень/учениця: вимірює, порівнює довжину двох предметів, використовуючи третій предмет.
Учень/учениця: вимірює довжину предмета за допомогою різних предметів шляхом накладання; розуміє, що вимірювання довжини предмета — це кількість одиниць довжини предмета того ж розміру, які охоплюють його без будь-яких зазорів або накладень.