З типовими математичними прикладами дитина стикається досить часто. Але окрім цього формату вельми розповсюдженим також залишається формат задачок. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати з математичними задачками, що мають віршовану форму. Наявність ритму і рими дозволяє дитині краще запамʼятовувати текст, розуміти його більш чітко, а окрім того така задачка буде більш цікавою для учня. На екрані на кожному етапі дитина бачить новий віршик, у якому йде мова про певну ситуацію. Учень читає загадку і складає рівність. Також задачка супроводжується ілюстраціями тих обʼєктів, які в ній згадуються. Коли дитина вирішує завдання, вона й переходить на наступний етап вправи, де бачить нову загадку, інші варіанти та нові малюнки. Ця вправа тренує не тільки вміння розвʼязувати задачі, а і вміння використовувати математичні знання у повсякденному житті.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: розв’язує прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел; збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння; знаходження невідомого доданка.
Учень/учениця: читає задачу; виділяє умову і запитання, про кого або про що йдеться в задачі, числові дані й шукане; обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язування задачі; записує розв’язання задачі дією із зазначенням найменування результату, коротку відповідь; формулює (усно) повну відповідь на запитання задачі.
Учень/учениця: вирішує арифметичні завдання, які вимагають додавання трьох цілих чисел, сума яких менше або дорівнює 20, наприклад, з використанням об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням символу для невідомого числа, щоб знайти рішення.