Базою для виконання всіх математичних вправ є добре знання порядку чисел при лічбі. У ході виконання цієї вправи учень тренує саме ці базові навички. На екрані перед дитиною міститься зображення досить великої таблиці з числами. Саме такий формат подання інформації є зручним для сприйняття дитиною, адже, хоча цифр дуже багато (від одного і до сотні), завдяки тому, що у кожної є своя клітинка, сприймаються вони досить легко. У цій таблиці цифри розташовані у вірній послідовності. Але деякі клітинки порожні. Ті числа, які мають там знаходитись, учень має ввести самостійно. Для цього треба зорієнтуватись за найближчими числами, які саме треба ввести до порожніх полів. Коли дитина це зробить, то пройде далі, до наступного етапу вправи. Там на неї чекатиме вже інша таблиця. У ній теж будуть числа, теж у правильному порядку, але оскільки їхня кількість буде інакшою, то і розміри та співвідношення клітинок буде іншим. Звісно, пропущеними будуть також і інші числа, тож механіка виконання вправи буде такою ж самою. Цікавість до виконання вправи зберігається саме за рахунок того, що зовнішній вигляд та місце знаходження цифр у таблицях на кожному етапі різне.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: розуміє, що одна і та ж цифра у записі двоцифрового числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає кількість десятків і кількість одиниць у двоцифровому числі; записує двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків; розрізняє одноцифрові і двоцифрові числа.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.