У ході виконання цієї вправи дитині доведеться зіштовхнутись з досить нетиповим форматом роботи з математичним виразом. Зазвичай у школі учень має знайти результат тієї чи іншої дії: віднімання чи додавання. А під час виконання цього завдання дитина бачить перед собою вираз, де пропущено не суму чи різницю, а інший компонент рівності — математичний знак. На екрані учень бачить вираз, який був би доконаною рівністю, якби не пропущений елемент. Дитина аналізує приклад, розуміє, в яких відносинах мали б бути числа ліворуч від знаку «дорівнює», щоб у результаті вийшла цифра, яка знаходиться справа, і вставляє між елементами рівності той знак, який вважає правильним. Наприклад, якщо у результаті дії є число «вісім», а по іншу сторону стоять дві четвірки, то між ними треба поставити саме знак «плюс». Таким чином дитина осягає різноманіття варіантів стосунків, які можуть бути між числами.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: розуміє значення знака рівності і визначає, чи є правильними або помилковими рівняння, що включають додавання і віднімання. Наприклад, які з наступних рівнянь є правильними, а які є помилковими? 6 = 6, 7 = 8 - 1, 5 + 2 = 2 + 5, 4 + 1 = 5 + 2.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.