Знання математики несуть не тільки науковий, тобто академічний характер, але й можуть бути використані для виконання тих чи інших важливих дій. Найчастіше знання арифметики може знадобитись дитині для переліку предметів оточуючого світу. Саме це вміння і тренується завдяки даній вправі. На екрані учень бачить казкового ведмедика, який вудкою ловить рибок, крабів або інших морських жителів. Дитина має допомогти ведмедику, взявши їх з предметного ряду і посадивши на гачок, але не у випадковому порядку, і не всіх, а лише тих, чий номер вказано у завданні, наприклад, тільки другого і четвертого. Таким чином дитина має підрахувати кількість рибок або крабів і виділити у цьому ряді конкретні елементи, керуючись порядком. Після того, як учень зробить це, починається наступний етап, де змінюються умови та ілюстроване оформлення, але механіка залишається такою ж: треба з предметного ряду вибрати ті елементи, які відповідають своєму порядковому номеру. При цьому на малюнках цифри відсутні, тож дитині треба самотужки пригадувати порядок чисел при лічбі. Важливо, що навіть у випадку помилки дитина все рівно переходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.