У даній вправі перед дитиною є вже готовий результат, тоді як завдання полягає у тому, щоб серед низки прикладів знайти той єдиний варіант, який цьому результату підходить. Цифра-результат зображена у вигляді повітряної кульки, яку тримає малюк в костюмі тваринки. Коли дитина вибирає, який з математичних виразів дає в результаті цю цифру, починається наступний етап завдання, у якому вже інша цифра-кулька у руках персонажа, а також є нові варіанти виразів. На наступний рівень завдання дитина проходить і у випадку помилкової відповіді. Важливо, що наявність персонажа і цифри, яка має вигляд повітряної кульки, грає подвійну роль. З одного боку, їх присутність надає вправі певного сюжетного елементу. А з іншого боку, цифра у вигляді кульки тренує здатність дитини впізнавати цифрові знаки навіть у тих випадках, коли вони зображені досить нетипово.
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа. Наприклад, якщо відомо що 8 + 3 = 11, то 3 + 8 = 11 також відомо (переставний закон додавання). Щоб скласти 2 + 6 + 4, два числа можуть бути складені таким чином 2 + 6 + 4 = 2 + 10 = 12 (асоціативна властивість додавання).
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.